2016. október 3., hétfő

Kreatív napok :)

Az utóbbi időben nagyon szorgos voltam, egy igazi kis "busy bee" és ideje beszámolnom róla.
Itt vannak a hűvös őszi napok, és nem múlhat el hétvége valami finom kis süti nélkül!
A forró láva süti elkészítése nagyon egyszerű, és gyorsan elkészül. Csak egy gond van vele, hogy még gyorsabban el is fogy! :) 


A sok munkahelyi stresszt mindenki másképp dolgozza fel, én leginkább alkotással, illetve tánccal, ha épp úgy tartja kedvem. Tartok egy hatalmas kemény kartonból készült ikeás dobozt, amiben az újrahasznosításra váró tárgyakat tárolom. Ezúttal 3 db kerek, parafa lábas-alátétet találtam benne, ami ripsz-ropsz átalakult valami egészen mássá. (egy kis akril festék segítségével persze :D) Voilá lett 3 egérpadom! Avagy íme 3 nagyon csajos üzenőfal!


Egérpad vagy aminek csak akarod! :)
És ha már egérpad, akkor készítettem magamnak a munkahelyemre is, igaz ez kétféle dekorgumiból lett, de nekem nagyon bejön! :)

Tisztára glamour, nem? :)

Ez az alja, és ezáltal nem csúszkál az asztalon.
Legyen szép napotok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése