2014. május 7., szerda

Sziasztok Kedves Érdeklődők!

Ez az első bejegyzésem, és természetesen izgulok kicsit. :) 

Színes, életvidám személynek vallom magam, aki az öltözködésével is egyediségét hangsúlyozza. Vonzzanak a klasszikus nőiességet hangsúlyozó ruhák, kiegészítők. Nem szeretek beolvadni az emberek szürke egyhangúságába, még télen is pink dzsekit húzok, színben passzoló kiegészítőkkel, hogy mindenki jól lásson! :D 

Nem kívánok egy újabb divat-blogot indítani, mert szerintem van már belőle épp elég, az épp aktuális divathóbortok soha nem érdekeltek, már iskolás éveim alatt is egy lépéssel megelőztem azokat, és mindig a saját jó ízlésem szerint alakítottam át egyedivé. 

Rendkívül kreatív vagyok, és ötletgazdag, ha újrahasznosításról van szó. 
A saját női budoáromat is magam terveztem meg, és kiviteleztem a saját, szerény kis eszközeimmel. Erről majd bővebben értekezek egy másik bejegyzésemben.

Továbbá szenvedélyes csokoládé imádó vagyok, ami azt jelenti, hogy bármikor képes vagyok csokoládét olvasztani és belőle csoki-nyalókát, bon-bont készíteni, a legutóbb például levendulásat. Kilószámra tudnám enni, és az sem zavar, hogy kissé hosszadalmas az előkészítése, mert egy jóféle csokoládéért bármilyen áldozatra kész vagyok. :)

S még sok minden amikről szeretnék itt a saját kis blogomon szót ejteni. 

Legyen szép napotok! 
Artemys








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése